میز کارگروهی چه تاثیری بر راندمان کاری کارمندان دارد

پنجشنبه 20 تير 1398
12:31
آریاکو

میز کار گروهی

میز کار گروهی به میز کاری گفته می شود که بر روی آن کارمندان به صورت گروهی به اظهار نظر پرداخته و یا کار می کنند. میز کار های تک نفره رفته رفته جای خود را به میز کار های گروهی داده اند چرا که میز های کار گروهی مزایای بسیاری داشته و می توانند در سرعت عمل کارمندان نیز تاثیر گذار باشند. معنی قیمت میز کارگروهی را می توان اینگونه بیان کرد که میز کارهای گروهی به میز کاری گفته می شود که بر روی آن چند نفر بتوانند به صورت همزمان به کار کردن بپردازند. این میز کار به دلیل مزایای بسیاری که دارد در بسیاری از مراکز اداری و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. مدیران شرکت ها با در نظر گرفتن یک میز کار گروهی می توانند بازدهی شرکت خود را تا حد چشمگیری افزایش دهند. چرا که کارمندان در صورت کنار هم قرار گرفتن هیچگونه بی حوصلگی احساس نکرده و می توانند با انرژی هرچه بیشتر به کار کردن بپردازند. اما باید در نظر داشته باشید میز های کار گروهی در صورتی مورد استفاده قرار می گیرند که ارباب رجوع به کارمند مراجعه ننماید چرا که در صورت مراجعه ارباب رجوع شلوغی و ازدحام حتی مانع از کار کردن سایر کارمندان نیز خواهد شد. به همین جهت کارهای اداری از قبیل حسابداری، چک پرونده ها، گزارش عملکرد و... می توانند در این میز بررسی شوند.

میز کارگروهی _ آریاکو

مزایای میز کار گروهی

میز کار گروهی مزایای بسیاری خواهد داشت که آن را برای خرید با ارزش تر کرده است. یکی از مزایای آن که برای اداره مناسب خواهد بود هزینه کم می باشد که دیگر نیازی به در نظر گرفتن اتاق های متفاوت و همچنین میز های تک نفره نخواهد بود و کلیه هزینه ها در یک میز خلاصه می شود. با استفاده از این میز می توان از خلاقیت و حرفه کارمندان به نحو احسنت استفاده نمود، به گونه ای که بر روی این میز می توانند 10 نفر نشسته و در حین کار کردن به تبادل نظر مشغول شوند که شرکت و یا اداره نیز روند سعودی به خود خواهد گرفت. البته باید در نظر داشت که کارمندان مرتبط بر روی این میز ها در کنار هم بوده باشند چرا که کارمندانی که ربط کاری با یکدیگر ندارند نمی توانند بهترین بازدهی را داشته باشند. بسیاری از کارمندان از زیاد بودن جلسات آزرده می شوند که در صورت استفاده از این میز از تعداد جلسات کاسته شده و مشکلات در دم ایجاد رفع خواهند شد. چنانچه از میز کار گروهی شرکت آریاکو در فضایی که ارباب رجوع دارد استفاده شود باید طراحی آن به گونه ای متفاوت بوده باشد که در این صورت نیز کارمند می تواند بهترین بازدهی را داشته و هرچه بهتر خلاقیت خود را نشان دهد.


[ بازدید : 186 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان اداری و محصولات خانگی آریاکو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]