کاربرد انواع مبلمان اداری آریاکو

دوشنبه 24 تير 1398
13:04
آریاکو

مبلمان اداری و کاربرد هر یک از آن ها

یکی از وسایل و تجهیزاتی که در هر شرکت و اداره ای مورد نیاز می باشد، مبلمان اداری است. که تعداد، طرح، سایز، رنگ، سبک و ... مبلمان به مساحت شرکت، فعالیتی که در هر شرکت صورت می گیرد، تعداد کارکنان، سبک و طرح سایر اجزا دکوراسیون شرکت بستگی دارد. در واقع اگر مدیران و مسئولان شرکت ها مبلمان اداری مناسبی برای شرکت خود در نظر بگیرند، هم به زیباتر و جذاب تر شدن دکوراسیون شرکت خود کمک می کنند و هم رضایت ارباب رجوعان را کسب خواهند کرد. زیرا این مبلمان می تواند راحتی بیشتری برای ارباب رجوعان و همین طور کارمندان فراهم کند. جنس مبلمان اداری که شرکت آریاکو طراحی و ساخت آن را به عهده دارد از شیشه، MDF، چوب با روکش های فرمیکا و ملامینه می باشد. که البته امروزه در ساخت بسیاری از مبلمان اداری برای ادارات ترکیبی از این مواد را استفاده می کنند. که این کار علاوه بر زیبایی سبب سبک تر بودن و قابلیت جابجایی آسان آن ها نیز می شود. در انتخاب مبلمان باید به رنگ، قیمت مناسب، طرح و دکوراسیون هر بخش که قرار است مبل در آن قرار بگیرد، توجه شود.

مبلمان اداری چرمی

انواع مبلمان اداری

در هر بخش و هر اتاق از یک شرکت مبلمان متفاوتی نیاز می باشد. که طراحان داخلی باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند. انواع مبلمان اداری شامل میز مدیریت، میز اداری، میز کنفرانس، صندلی اداری، مبلمان پذیرایی، میز منشی، فایلینگ اداری و پارتیشن اداری ، کانتر منشی و ...می باشند. (مطالعه مقاله پارتیشن اداری چیست می تواند به توسعه دانش افراد در خصوص آشنایی با پارتیشن اداری کمک کند.)که هر کدام از این مبلمان در قسمت های مختلفی از ادارات و شرکت ها کاربرد دارند. و علاوه بر زیبا شدن فضای بخش های مختلف اداره، محیط لازم را برای کار، مذاکره یا استراحت افراد فراهم می کنند. میز کنفرانس سایز و طرح های متفاوتی دارد. که این میز می تواند در اتاق کنفرانس یا اتاق مدیریت قرار داده شود و روی آن سیستم های صوتی و تصویری تعبیه گردد. صندلی اداری باید دارای ویژگی های استاندارد و ارگونومیک باشند. که اگر کارمندان ساعت های طولانی روی این صندلی ها مشغول به کار شدند، دچار مشکلات جسمی و خستگی بیش از حد نشده و در نتیجه بازدهی آن ها کاهش پیدا نکند. میز اداری باید علاوه بر زیبایی و تناسب با سایر اجزای دکوراسیون دارای استاندارد های لازم نظیر ارتفاع مناسب، سطح کافی و جنس مرغوب باشند. در واقع اندازه میز با توجه به متراژ و فضای موجود در شرکت ها انتخاب می گردند. اما به طور معمول این میزها 120*160 سانتی متر با ارتفاع 80 سانتی متر می باشند. بزرگ بودن بیش از حد میز سبب اشغال بیهوده فضا و کوچک بودن آن نیز سبب می شود که کارمندان نتوانند به راحتی کار خود را انجام دهند. کانتر پذیرش نیز از اجزای مبلمان اداری می باشد، که فرد مسئول پذیرش یا منشی می تواند پشت این میز به پذیرش افراد بپردازد.


[ بازدید : 601 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان اداری و محصولات خانگی آریاکو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]