کاربرد انواع مبلمان اداری آریاکو

دوشنبه 24 تير 1398
13:04
آریاکو

مبلمان اداری و کاربرد هر یک از آن ها

یکی از وسایل و تجهیزاتی که در هر شرکت و اداره ای مورد نیاز می باشد، مبلمان اداری است. که تعداد، طرح، سایز، رنگ، سبک و ... مبلمان به مساحت شرکت، فعالیتی که در هر شرکت صورت می گیرد، تعداد کارکنان، سبک و طرح سایر اجزا دکوراسیون شرکت بستگی دارد. در واقع اگر مدیران و مسئولان شرکت ها مبلمان اداری مناسبی برای شرکت خود در نظر بگیرند، هم به زیباتر و جذاب تر شدن دکوراسیون شرکت خود کمک می کنند و هم رضایت ارباب رجوعان را کسب خواهند کرد. زیرا این مبلمان می تواند راحتی بیشتری برای ارباب رجوعان و همین طور کارمندان فراهم کند. جنس مبلمان اداری که شرکت آریاکو طراحی و ساخت آن را به عهده دارد از شیشه، MDF، چوب با روکش های فرمیکا و ملامینه می باشد. که البته امروزه در ساخت بسیاری از مبلمان اداری برای ادارات ترکیبی از این مواد را استفاده می کنند. که این کار علاوه بر زیبایی سبب سبک تر بودن و قابلیت جابجایی آسان آن ها نیز می شود. در انتخاب مبلمان باید به رنگ، قیمت مناسب، طرح و دکوراسیون هر بخش که قرار است مبل در آن قرار بگیرد، توجه شود.

مبلمان اداری چرمی

انواع مبلمان اداری

در هر بخش و هر اتاق از یک شرکت مبلمان متفاوتی نیاز می باشد. که طراحان داخلی باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند. انواع مبلمان اداری شامل میز مدیریت، میز اداری، میز کنفرانس، صندلی اداری، مبلمان پذیرایی، میز منشی، فایلینگ اداری و پارتیشن اداری ، کانتر منشی و ...می باشند. (مطالعه مقاله پارتیشن اداری چیست می تواند به توسعه دانش افراد در خصوص آشنایی با پارتیشن اداری کمک کند.)که هر کدام از این مبلمان در قسمت های مختلفی از ادارات و شرکت ها کاربرد دارند. و علاوه بر زیبا شدن فضای بخش های مختلف اداره، محیط لازم را برای کار، مذاکره یا استراحت افراد فراهم می کنند. میز کنفرانس سایز و طرح های متفاوتی دارد. که این میز می تواند در اتاق کنفرانس یا اتاق مدیریت قرار داده شود و روی آن سیستم های صوتی و تصویری تعبیه گردد. صندلی اداری باید دارای ویژگی های استاندارد و ارگونومیک باشند. که اگر کارمندان ساعت های طولانی روی این صندلی ها مشغول به کار شدند، دچار مشکلات جسمی و خستگی بیش از حد نشده و در نتیجه بازدهی آن ها کاهش پیدا نکند. میز اداری باید علاوه بر زیبایی و تناسب با سایر اجزای دکوراسیون دارای استاندارد های لازم نظیر ارتفاع مناسب، سطح کافی و جنس مرغوب باشند. در واقع اندازه میز با توجه به متراژ و فضای موجود در شرکت ها انتخاب می گردند. اما به طور معمول این میزها 120*160 سانتی متر با ارتفاع 80 سانتی متر می باشند. بزرگ بودن بیش از حد میز سبب اشغال بیهوده فضا و کوچک بودن آن نیز سبب می شود که کارمندان نتوانند به راحتی کار خود را انجام دهند. کانتر پذیرش نیز از اجزای مبلمان اداری می باشد، که فرد مسئول پذیرش یا منشی می تواند پشت این میز به پذیرش افراد بپردازد.


[ بازدید : 617 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

برای محیط های اداری چه نوع کتابخانه ای مناسب تر است

دوشنبه 24 تير 1398
12:59
آریاکو

طراحی کتابخانه اداری یکی از اصول و نکات مهم در دکوراسیون داخلی در اداره جات می باشد. کتابخانه اداری علاوه بر نقشی که در زیبایی قسمت داخلی اداره ایفا می نماید، موجب ایجاد هماهنگی و نظم بخشیدن به اداره می شود. انواع کتابخانه اداری در ابعاد و طرح های مختلف ساخته و طراحی می شود که با توجه به سلیقه ای که دارید می توانید یکی از مدل ها را انتخاب و در طراحی دکوراسیون داخلی اداری خود به کار بگیرید.

در سال های قبل به دکوراسیون داخلی چندان توجهی نمی شد و مورد استقبال دیگران قرار نمی گرفت. اما در چند سال اخیر، شاهد رشد روز افزون دکوراسیون داخلی در محل های کار و اداره جات می باشیم. در حال حاضر وجود یک دکوراسیون داخلی شیک و زیبا و مبلمان اداری کامل می تواند تضمین کننده فروش و به نوعی کسب درآمد در انواع شرکت ها و ادارات، باشد.

کتابخانه اداری

اصول طراحی کتابخانه اداری

افراد که به دنبال به وجود آوردن محیط های مدرن و شیک در محیط کاری خود می گردند، توجه ویژه ای به دکوراسیون داخلی دارند. یکی از موارد اصلی سفارش و ایجاد کتابخانه های اداری، مواد و طرح کتابخانه می باشد که با توجه به کاربردی که در محیط اداری دارند در جای مخصوص به خود قرار می گیرند.کتابخانه های اداری با توجه به وسایل و موادی که قرار است در خود جای دهد، دارای ابعاد و اندازه های گوناگونی است. کتابخانه اداری را می توان به دیوار نصب کرد و یا در برخی موارد در کنار میز اداری بر روی زمین قرار داد. نحوه ی انتخاب انواع کتابخانه در اداره، کاملا سلیقه ای و به سلیقه مشتری و افرادی که می خواهند از کتابخانه در اداره استفاده کنند، بستگی دارد.

مقاله مرتبط :

طراحی انواع کتابخانه کاربردی


[ بازدید : 610 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نکاتی درباره انتخاب سرویس خواب با ابعاد استاندارد

دوشنبه 24 تير 1398
12:54
آریاکو

اندازه استاندارد سرویس خواب در دکوراسیون اتاق خواب

سرویس خواب‌ ها دارای اندازه‌های استاندارد هستند که برای مدل‌های مختلف این ابعاد متفاوت است. در انتخاب سرویس خواب مناسب برای اتاق خواب، داشتن ابعاد استاندارد موجب می شود که در چیدمان دکوراسیون خود آسوده خاطر باشید. از طرفی اگر بخواهید اتاق یا منزل خود را تعویض کنید به مشکل برخورد نخواهید خورد. اندازه استاندارد تخت خواب در کشور های مختلف متفاوت است که دلایل زیادی دارد. مهمترین دلیل آن میزان تزیینات روی قاب تخت خواب و اندازه تشک است. سرویس خواب مستطیل شکل رایج ترین نوع تخت خواب است اما امروزه تخت خواب‌ های دایره ای شکل نیز در بازار رواج دارد.

تخت خواب ام دی اف

ابعاد و اندازه سرویس خواب استاندارد

سرویس خواب دارای طول، عرض و ارتفاع بوده که دارای اندازه های متفاوتی هستند. اندازه استاندارد سرویس خواب در محصولات خانگی آریاکو دارای مقادیر متفاوتی است که با توجه به کاربرد آن به انواع زیر تقسیم می شوند:

  • تخت خواب کودک: طول 140، عرض 60 و ارتفاع 35 سانتی متر ابعاد استاندارد تخت خواب کودک است.

  • تخت خواب یک نفره: طول 200، عرض 90 و ارتفاع 35 سانتی متر، اندازه استاندارد سرویس خواب تک نفره است. البته تخت خواب تک نفره با عرض های 100 و 120 سانتی متر نیز موجود هستند که می توان متناسب با جثه خود آن ها را انتخاب کرد.

  • تخت خواب یک و نیم نفره (دوقلو): اگر فردی چاق یا قد بلند است یا حتی تحرک زیادی در خواب دارد، نیاز به تخت دوقلو با طول 200 و عرض 140 سانتی متر دارد.

  • تخت خواب دو نفره کویین (Queen): اندازه استاندارد سرویس خواب دونفره مدل کویین برابر طول 200، عرض 160 و ارتفاع 40 تا 50 سانتی متر است. این تخت علاوه بر اختصاص دادن فضای زیاد به افراد، فضای زیادی را در اتاق خواب اشغال نکرده و از همین رو طرفداران زیادی دارد.

ابعاد استاندارد سرویس خواب

باید گفت ابعاد سرویس خواب در طراحی دکوراسیون اتاق خواب و کاربرد آسوده کاربران از اتاق و تخت خواب بسیار مهم است. در انتخاب ابعاد سرویس خواب باید تمامی عوامل را در نظر گرفته و سپس اقدام کرد. برای مثال تخت خواب بزرگ راحتی شما را تضمین کرده اما ممکن است تمام فضای اتاق را گرفته و رفت و آمد را برای شما سخت کند. پیش از قیمت سرویس خواب عواملی وجود دارد که باید آنها را مدنظر قرار داد.


[ بازدید : 591 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دیوار کوب پی وی سی چیست

دوشنبه 24 تير 1398
12:48
آریاکو

دیوارکوب پی وی سی چیست

دیوارکوب پی وی سی، به ماده ای گفته می شود که با استفاده از آنها دیوار ها را پوشش می دهند و تزیین می کنند. دیوارکوب پی وی سی از پلیمری با عنوان ( poly vinly chloride ) تشکیل شده است که با عنوان دیوارکوب pvc شهرت دارد. برای نصب کردن دیوار کوب پی وی سی عدم وجود زیر سازی های دیوار بلامانع است و نیازی به بودن آنها وجود ندارد. عدم نیاز به وجود زیر سازی در نصب دیوار کوب پی وی سی باعث می شود که نصب کردن آنها با سرعت بسیار زیادی انجام شود. استفاده از دیوارکوب پی وی سی باعث می شود نمای بسیار زیبا و جذابی در دیوار ها ایجاد شود. دیوارکوب های پی وی سی از انواع متنوع و گوناگونی برخوردار هستند و برای سلیقه ای طرح ویژه و دلخواهی وجود خواهد داشت.علاوه بر این قیمت دیوار کوب پی وی سی از دوام و استحکام بسیار خوبی برخوردار هستند که در برابر ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. از ویژگی های دیگر دیوارکوب های پی وی سی که باعث می شود استفاده از آنها نسبت به متریال های دیگری؛ مانند؛ کاغذ دیواری ها، بیشتر مورد توجه گیرد، عدم نیاز به رنگ کردن آنها است. دیوارکوب پی وی سی را می توان به راحتی شستشو داد و اگر بخش هایی از آن دچار آسیب و خرابی شود، لازم نیست تا دیوارکوب پی وی سی به طور کلی تعویض شود، بلکه می توان تنها بخش آسیب دیده را ترمیم کرد.

دیوار کوب پی وی سی

قیمت دیوارکوب پی وی سی

قیمت دیوارکوب های پی وی سی نسبت به دیگر متریال های تزیینی دیوار ها بیشتر است. اما به دلیل ویژگی های کیفی بسیار بالای این مدل از دیوار کوب ها، قیمت بسیار بالای آنها نمی تواند مانع استفاده از آنها شود، چرا که استفاده از دیگر لوازم تزیینی، مانند انواع کاغذ دیواری های باعث می شود که بعد از مدتی نیاز به رنگ آمیزی آنها وجود داشته باشد. ولی دیوارکوب های پی وی سی اینگونه هزینه ها را ندارند و تنها یکبار هزینه اولیه برای آنها پرداخته می شود. طراحی و ساخت دیوارکوب پی وی سی جهت فروش دیوار کوب توسط گروه تولیدی آریاکو با هزینه مناسب انجام می شود.


[ بازدید : 586 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تفاوت کانتر منشی با میز منشی چیست

دوشنبه 24 تير 1398
12:42
آریاکو

آشنایی با کانتر منشی

همانطور که گفته شد، یکی از مهمترین قسمت های یک محیط اداری یا تجاری، بخش پذیرش آن محسوب می شود، زیرا اولین جایی که ارباب رجوع با آن ارتباط خواهد داشت، پذیرش آن اداره می باشد. در انواع کانتر منشی باید دقت خاصی را به خرج داد تا تاثیر مثبت بر روی مراجعه کننده بگذارد. در اغلب شرکت ها و موسسات تجاری، طراحی کانتر منشی را به منظور معرفی سبک طراحی داخلی فضای مجموعه و تاثیر مثبت در جلب مشتری انجام می دهند. طراحی اصولی کانتر علاوه بر جنبه های مذکور، می تواند نوعی حس احترام را نیز به ارباب رجوع منتقل نماید. امروزه توجه به کانتر منشی به یکی از الزامات ادارات تبدیل شده است و در اشکال هندسی مختلف با تنوع در رنگ، بافت و مصالح طراحی و ساخته می شوند. کانتر منشی به عنوان پیشخوان و نوعی محافظ عمل می کند و می توان آن را پارتیشن نیز به شمار آورد.

آشنایی با میز منشی

منشی هر شرکت و سازمانی، اولین کسی می باشد که مشتری با آن برخورد می کند و منشی وظیفه ارائه خدمات از قبیل سازماندهی قرارها، پاسخگویی حضوری و تلفنی، کارهای کامپیوتری و ... را دارد. بنابراین ساخت میز منشی باید به گونه ای طراحی و ساخته شود تا بتواند تمام نیازهای منشی را پاسخگو باشد. میز منشی باید دارای ابعاد مناسبی باشد تا بتوان از سطح آن استفاده کرد و باید کشوهای زیادی داشته باشد تا ابزار و لوازم مربوط به کار را بتوان در داخل کشوها نگهداری نمود. میز منشی باید با توجه به فضای داخلی و قسمت ورودی ساخته شود و یکی از بهترین گزینه ها میز مستطیلی می باشد. نحوه قرارگیری و چیدمان میز منشی در شرکت نیز باید به نحوی باشد که منشی به تمام قسمت های شرکت مشرف باشد. میز منشی در طرح ها، اندازه ها و رنگ های مختلفی وجود دارند که با توجه به طراحی داخلی، می توان از هر یک از آنها استفاده نمود. میز منشی با طراحی های مدرن تولید در شرکت مبلمان اداری آریاکو با قیمت و هزینه مناسب به منظور انجام کارهای مختلف دفتری در ادارات و شرکت ها استفاده می شود.

مقالات مرتبط

انتخاب میز منشی و نحوه قرار گیری آن در شرکت


[ بازدید : 553 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نکات کلیدی در هنگام خرید صندلی کارمندی

پنجشنبه 20 تير 1398
13:26
آریاکو

هر آنچه که باید در مورد صندلی اداری بدانید

انتخاب یک صندلی کارمندی مناسب و استاندارد تاثیر بسزایی در افزایش کارایی کارمندان دارد. از طرفی در دکوراسیون اداره و گذاشتن تاثیر مثبت در ذهن مراجعه کنندگان نیز تاثیر زیادی دارد. کارمندان مجبورند ساعت های زیادی را در اداره ها و پشت میزها سپری کنند؛ از این رو انواع صندلی کارمندی مناسب و استاندارد بسیار مهم است و باید به آن دقت بسیار زیادی کرد. صندلی های کارمندی مناسب از خستگی آنها جلوگیری می کنند و به سلامت کارمندان هیچ گونه آسیبی نمی رسانند. انتخاب و نوع چیدمان صندلی های مناسب از هرج و مرج جلوگیری می کنند و به فضای اداره نظم می بخشند. صندلی اداری یکی از زیر مجموعه های مبلمان اداری است. صندلی اداری با ویژگی ها و خصوصیات مختلفی موجود است

صندلی اداری


[ بازدید : 527 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

همه چیز درباره کابینت آشپزخانه

پنجشنبه 20 تير 1398
13:22
آریاکو

در طراحی کابینت های آشپزخانه می توان از رنگ های ترکیبی استفاده نمود. این موضوع به محیط آشپزخانه شما جذابیت خاصی خواهد بخشید. ایده های مختلفی را می توان در طراحی کابینت آشپزخانه در نظر گرفت که نوع جنس و متریال کابینت ها نقش اول را در این زمینه برعهده خواهند داشت.

کابینت های آشپزخانه خود به تنهایی می توانند سازماندهی این محیط در فضاهای مسکونی را بر عهده بگیرند. در محیط آشپزخانه منزل شما می بایست از یک کابینت منحصر به فرد استفاده کرد اگر هدف خلق فضایی خاص و زیباست. طراحی کابینت های آشپزخانه طبق ایده های مختلفی انجام می گیرد که در مطلب امروز قصد داریم مهم ترین ها را برای شما عزیزان بازگو کنیم. نوع طراحی، رنگ و همچنین نورپردازی از اصولی هستند که طراحی کابینت آشپزخانه شما را تحت تأثیر خود قرار می دهند. مهارت و تجربه کافی برای پیاده سازی ایده های جدید و نو در طراحی این بخش از محیط آشپزخانه مسلماً از اصول اصلی است. قبل از این که طراحی قیمت کابینت آشپزخانه خود را به انجام برسانید به نتیجه نهایی ایده های انتخابی خود توجه کنید تا در انتها طرحی کسل و خسته کننده مقابل چشمان شما قرار نگیرد. یک انتخاب درست و به جا می تواند شما را از هزینه های جاری تعویض کابینت خلاص نماید.

کابینت آشپزخانه

طرح و ایده های خاص در طراحی کابینت های آشپزخانه

در طراحی کابینت های آشپزخانه می توان از ایده های مختلف که اجرایی شده و نتیجه مثبتی به همراه داشته اند نیز بهره مند شد. استفاده از کابینت هایی با متریال چوب با بافت خاص و منحصر به فرد یکی از ایده هایی است که نتیجه عالی به همراه داشته است. کابینت های، های گلاس نیز گزینه بعدی است که با ظاهر براق و شکیل خود می توانند محیطی مدرن را به فضای شما ببخشند. استفاده از کابینت های روستیک نیز نوعی سبک و ایده خاص به شمار می رود که در کنار دیگر تجهیزات مدرن می توانند محیط آشپزخانه شما را با تغییرات جدی همراه سازند.

مقاله مرتبط

رنگ کابینت آشپزخانه چه تاثیری بر زیبایی منزل دارد


[ بازدید : 481 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

راهنمای کامل خرید سرویس خواب عروس

پنجشنبه 20 تير 1398
13:15
آریاکو

راهنمای خرید سرویس خواب عروس

در هنگام خرید سرویس خواب عروس باید موارد بسیاری را در نظر داشته باشید که از جمله مهمترین موارد می توان به اندازه گیری دقیق آن اشاره کرد که باید حتما اندازه تختی که خریداری می کنید متناسب با اتاق خواب شما بوده باشد. یک دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید انتخاب سرویس خواب با ابعاد استاندارد است که در مراکز خرید می توانید انواع ارتفاعات تخت را مورد مقایسه قرار داده و بهترین مورد را خریداری نمایید. باید در نظر داشته باشید که یک تخت خواب تختی است که در عین زیبایی جابجایی آن نیز راحت بوده باشد، همچنین جنس آن به گونه ای باشد که به تخت عمر بیشتری بخشد.

سرویس خواب عروس

قیمت سرویس خواب عروس

از مراکز مختلفی می توانید اقدام به خرید سرویس خواب عروس بکنید که انتخاب مرکز خرید مناسب جهت صرفه جویی جزئی در میزان هزینه ها خواهد شد. عامل اصلی در تعیین قیمت سرویس خواب عروس جنس آن می باشد، چرا که خرید سرویس خواب عروس در جنس های مختلفی عرضه شده اند که هر یک مزایا و معایبی دارند. اگر بخواهیم به ترتیب قیمت مدل های سرویس خواب عروس را بیان کنیم می توان گفت: تخت های چوبی گران قیمت ترین مدل ها هستند. مدل های ام دی اف بعد از چوبی قرار می گیرند. پس از امیدی اف ملامینه می باشد. و در آخر ارزان قیمت ترین مدل سرویس خواب عروس را مدل های آهنی تشکیل می دهند. مدل های چوبی دارای ظرافت خاصی هستند که هیچ یک از مدل های ذکر شده این ظرافت را نخواهد داشت. در هنگام خرید سرویس خواب عروس از محصولات خانگی آریاکو باید به بودجه خود و توصیه مشاوران فنی این شرکت توجه نموده و نسبت به انتخاب مدل اقدام نمایید.

مقالات مرتبط

انتخاب سرویس خواب به سبک فنگ شویی

نکاتی درباره انتخاب سرویس خواب با ابعاد استاندارد


[ بازدید : 418 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مبلمان اداری و کاربرد هر یک از آن ها

پنجشنبه 20 تير 1398
13:09
آریاکو

یکی از وسایل و تجهیزاتی که در هر شرکت و اداره ای مورد نیاز می باشد، مبلمان اداری است. که تعداد، طرح، سایز، رنگ، سبک و ... مبلمان به مساحت شرکت، فعالیتی که در هر شرکت صورت می گیرد، تعداد کارکنان، سبک و طرح سایر اجزا دکوراسیون شرکت بستگی دارد. در واقع اگر مدیران و مسئولان شرکت ها مبلمان اداری مناسبی برای شرکت خود در نظر بگیرند، هم به زیباتر و جذاب تر شدن دکوراسیون شرکت خود کمک می کنند و هم رضایت ارباب رجوعان را کسب خواهند کرد. زیرا این مبلمان می تواند راحتی بیشتری برای ارباب رجوعان و همین طور کارمندان فراهم کند. جنس مبلمان اداری که شرکت آریاکو طراحی و ساخت آن را به عهده دارد از شیشه، MDF، چوب با روکش های فرمیکا و ملامینه می باشد. که البته امروزه در ساخت بسیاری از مبلمان اداری برای ادارات ترکیبی از این مواد را استفاده می کنند. که این کار علاوه بر زیبایی سبب سبک تر بودن و قابلیت جابجایی آسان آن ها نیز می شود. در انتخاب مبلمان باید به رنگ، قیمت مناسب، طرح و دکوراسیون هر بخش که قرار است مبل در آن قرار بگیرد، توجه شود.

مبلمان اداری راحتی

انواع مبلمان اداری

در هر بخش و هر اتاق از یک شرکت مبلمان متفاوتی نیاز می باشد. که طراحان داخلی باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند. انواع مبلمان اداری شامل میز مدیریت، میز اداری، میز کنفرانس، صندلی اداری، قیمت میز پذیرایی اداری، پارتیشن اداری ، کانتر منشی، انواع میز پذیرش و ...می باشند. (مطالعه مقاله پارتیشن اداری چیست می تواند به توسعه دانش افراد در خصوص آشنایی با پارتیشن اداری کمک کند.)که هر کدام از این مبلمان در قسمت های مختلفی از ادارات و شرکت ها کاربرد دارند. و علاوه بر زیبا شدن فضای بخش های مختلف اداره، محیط لازم را برای کار، مذاکره یا استراحت افراد فراهم می کنند. میز کنفرانس سایز و طرح های متفاوتی دارد. که این میز می تواند در اتاق کنفرانس یا اتاق مدیریت قرار داده شود و روی آن سیستم های صوتی و تصویری تعبیه گردد. صندلی اداری باید دارای ویژگی های استاندارد و ارگونومیک باشند. که اگر کارمندان ساعت های طولانی روی این صندلی ها مشغول به کار شدند، دچار مشکلات جسمی و خستگی بیش از حد نشده و در نتیجه بازدهی آن ها کاهش پیدا نکند. میز اداری باید علاوه بر زیبایی و تناسب با سایر اجزای دکوراسیون دارای استاندارد های لازم نظیر ارتفاع مناسب، سطح کافی و جنس مرغوب باشند. در واقع اندازه میز با توجه به متراژ و فضای موجود در شرکت ها انتخاب می گردند. اما به طور معمول این میزها 120*160 سانتی متر با ارتفاع 80 سانتی متر می باشند. بزرگ بودن بیش از حد میز سبب اشغال بیهوده فضا و کوچک بودن آن نیز سبب می شود که کارمندان نتوانند به راحتی کار خود را انجام دهند. کانتر پذیرش نیز از اجزای مبلمان اداری می باشد، که فرد مسئول پذیرش یا منشی می تواند پشت این میز به پذیرش افراد بپردازد.


[ بازدید : 353 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نکات مهم و کاربردی در هنگام خرید میز مدیریت

پنجشنبه 20 تير 1398
12:44
آریاکو

میز مدیریتی مناسب

مهم‌ترین و حساس‌ترین قسمت هر شرکت و سازمانی بی شک قسمت مدیریت آن می‌باشد. قسمتی که در آن حیاتی‌ ترین تصمیمات گرفته شده و تمامی فعالیت‌های آن شرکت و سازمان در این بخش مدیریت می‌شود. پس باید در انتخاب لوازم این قسمت نهایت دقت را داشت و لوازم و وسایلی را انتخاب کرد که در خور شأن و شکوه این هسته مرکزی و مهم باشد. یک میز مدیریتی اولین چیزی است که در ورود به این بخش خودنمایی کرده و می‌تواند تمامی عظمت و شکوه بخش مدیریت را نمایش دهد. حال اگر شرکت شما تازه کار بوده و به تازگی فعالیت‌های خود را شروع کرده است باید میز مدیریتی مناسب و در خور شأن این بخش را تهیه کنید. در زمان انتخاب میز مدیریتی مناسب باید به نکات مهم و و در عین حال بسیار ساده توجه ویژه‌ای داشته باشین تا بتوانیم دیزاین این قسمت از شرکت را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

میز مدیتی ام دی اف_ آریاکو

انتخاب میز مدیریتی مناسب

در زمان انتخاب میز مدیریتی مناسب باید به طراحی مناسب، کیفیت و از همه مهمتر متریال مصرفی میز مدیریت توجه مخصوص داشت. میزی که برای قسمت مدیریت یک شرکت به خصوص شرکت‌های تازه کار انتخاب می‌شود باید یا سایر میزها متفاوت بوده و در خور شأن و جایگاه استفاده کننده از آن باشد. حتماً در زمان انتخاب میز مدیریتی مناسب به ارگونومی آن توجه داشته باشید تا در مدت زمان استفاده از آن شخص مورد نظر احساس خستگی و ناراحتی نکرده و با توجه به قیمت تقریباً بالایی که برای خرید آن پرداخت می‌کنید خریدی درست، اصولی و آگاهانه داشته باشید. حتماً به تناسب میز مدیریت انتخابی با سایر لوازم و طرح و دکوراسیون این بخش مهم از شرکت توجه داشته باشید و سعی کنید هماهنگی میان تمامی لوازم و وسایل اتاق مدیریت وجود داشته باشد.

میز مدیریت شیک _ آریاکو

ویژگی‌های میز مدیریتی مناسب

اندازه میز مدیریتی: به طبع میز مدیریت با توجه به لوازم و وسایل زیادی از قبیل سیستم کامپیوتر، تقویم، لوگو و آرم شرکت و ..... باید ابعاد و اندازه بزرگ‌ تری نسبت به سایر میزها داشته باشد. هر چه خرید میز مدیریت اندازه بزرگ‌تری داشته باشد مدیر مجموعه شما راحت‌تر می‌تواند به امور مربوطه رسیدگی کند.

طرح و فرم میز مدیریتی: میزهای مدیریتی در دو سبک کلاسیک و مدرن در بازار وجود دارند و که شما بسته به سلیقه و دکوراسیون بخش مدیریت می‌توانید مورد مناسب خود را خریداری کنید. جنس این میزها نیز از چوب، چرم، شیشه و ... می‌باشد.

ارتفاع و رنگ میز مدیریتی: میز مدیریتی از لحاظ ارتفاع استاندارد بوده تا مدیریت مجموعه در زمان استفاده از آن احساس ناراحتی نکرده و به راحتی بتواند به تمامی لوازم قرار گرفته بر روی میز دسترسی پیدا کند. رنگ‌های تیره به دلیل جذابیت و پرستیژ خاصی که دارند می‌تواند بهترین انتخاب برای میزهای مدیریتی باشند. سعی کنید رنگ میز انتخابی شما با سایر لوازم و وسایل موجود در اتاق مدیریت هماهنگی داشته باشد.

کیفیت میز مدیریتی: میزی که برای بخش مدیریت خریداری می‌شود باید از بهترین و با کیفیت‌ترین لوازم و وسایل در ساخت آن استفاده شده باشد. به دلیل حساسیت قسمت مدیریت در شرکت سعی کنید میز مدیریت این بخش از بهترین و مرغوب‌ترین جنس باشد. تا بیان کننده شکوه و بزرگی این بخش بوده و مراجعین با ورود به این قسمت و مشاهده میز مدیریتی باشکوه و با کیفیت شما بیشتر اهمیت این بخش را درک کرده و از درستی خدمات ارائه شده توسط شرکت شما اطمینان حاصل کنند. تولید انواع میز مدیریت آریاکو با طرح مدرن و شیک و کلاسیک با قیمت مناسب قابل عرضه برای انواع اتاق های مدیریت می باشد.


[ بازدید : 234 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مبلمان اداری و محصولات خانگی آریاکو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]